گرانادا، سویا و سلتاویگو زیر نظر لیونل مسی.
♥our love leo & david♥
♥لیونل مسی♥داوید ویا♥


این سه تیم تنها تیم هایی هستند که در این فصل از رقابت ها از مسی گلی دریافت نکرده اند.

یک بار دیگر لیونل مسی با بهره گیری از قدرت فوق العاده اش، فصل بی نظیری را پشت سر گذاشته است. او در 23 بازی خود در این فصل 35 گل به ثمر رسانده و تنها تیمهایی که از این بازیکن گلی دریافت نکرده اند عبارتند از: گراندا، سویا و سلتاویگو.

.: سایت تخصصی هواداران بارسلونا درایران :.

روز شنبه بارسا به استادیوم لس کارامنس سفر خواهد کرد. بارسا در دور رفت موفق شد گرانادا را در ورزشگاه نوکمپ و به لطف گلهای ژاوی و گل به خودی بورخا شکست دهد.

رکورد شکنی حریف

با این وجود که بازیکن آرژانتینی نتوانسته است گلی در برابر گرانادا در نیم فصل اول به ثمر برساند، این واقعیت که آندلوسی ها نقش بسزایی در پیشرفت مسی داشته اند، قابل چشم پوشی نیست. مسی با هت تریک در برابر تیم گرانادا در 20 مارس 2012 توانست رکورد چندین ساله - بیش از 50 سال - سزار رودریگز - 232 گل برای باشگاه - را بشکند.

حال باید دید سفر دوم مسی به استادیوم لس کارمنس برای برنده چهار دوره توپ طلا می تواند با گل همراه باشد یا نه. آخرین بازی بارسا در 25 اکتبر 2011 بود که بارسا به لطف تک گل ژاوی پیروزی را کسب کرد.

رکورد قابل دسترسی

اگر لئو مسی در برابر سه تیم گرانادا، سویا و سلتاویگو موفق به گلزنی شود، پس از رکورد زنی فصل گذشته کریستیانو رونالدو، به دومین بازیکنی تبدیل خواهد شد که توانسته به تمامی تیمهای حاضر در لیگ برتر اسپانیا در یک فصل گل بزند. ببتو (دیپورتیو) و بالتازار (اتلتیکو مادرید) دو نام معروف هستند که در سال های گذشته به ترتیب در فصول 1992/93 و 1988/89 به تمامی تیمهای لیگ گل زده اند.

منبع:fcbarcelona.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 28 بهمن 1391برچسب:, | 21:26 | nika messi |